Social Icons

Friday, December 3, 2010

sunyi, saga, projek

hari ni Jumaat - 3 hb Disember 2010 - sepatutnya hari ni UJ dah boleh balik kampung macam orang lain bercuti... hmmm tapi biasa lah dah menjalankan tugas ni.. ada je kerja yang perlu dibereskan... sampai lah minggu depan... semua dah kat kampung so tinggal lah UJ kat rumah sorang ... sunyi plak rasa....

nak ronda pun kereta tak ada... semua di kampung....Kastam plak macam wat hal dengan sistem nya.. entah apa lah... kereta 'baru' UJ belum sampai-sampai.. hmmm SAGA S.E. jer...


gambar ambil kat google jer.. kereta betul lum sampai... ramai juga tanya kenapa ambil saga se je... saga se je? respond UJ plak... hehehe saga se sudeh ... biasalah nak bajet.. ikut hati nak je ambik City....erkkk tapi fikir fikir nanti kan duk bayar kereta je.. tapi kereta tak boleh bergerak jauh lak.. sebab minyak nak jalan lak kena bajet... so saga se jadi pilihan.. ok lah tuh....insyaAllh satu hari nanti akan datang mungkin City boleh jadi milik UJ...atau mungkin lagi lebih dari itu... amin.....


dan bulan ini juga bermula lah projek lama yang terbengkalai dulu... UJ namakan projek dua tahun... harap-harap termakbul lah hasrat UJ kali ini.. dan tidak mahu bertangguh lagi..apa projek dua tahun ni... kita tunggu dua tahun lagi...UJ announce kan... hehehe

semoga semuanya berjalan dengan lancar.. dan mudah-mudahan Allah mempercukupkan rezeki kita dan mempermudahkan urusan kita... amin...

3 komen:

ifah said...

good luck! UJ. semoga hasrat tercapai...

Afida Anuar said...

Salam UJ, wah menunggu kereta baru. Mana pergi kembara kehidupan?

InsyaAllah, lepas ni moga Allah bagi yang lagi baik tuk UJ sekeluarga..

PS: Alhamdulillah, fida lulus ujian Mtest. 16dec ni interview. Doakan yer UJ..

naimisa said...

UJ, sekarang kereta ini dapat sambutan tinggi. Selamat menunggu. Kalau sampai 5 bulan kena tunggu, itu perkara biasa. Kereta lakulah katakan.