Social Icons

Tuesday, March 1, 2011

blog bercuti rehat lama...


lama sangat lah blog ni tak diedit... apa-apa pun UJ nak buat pengumuman... blog ni berhenti rehat seketika tak lama... mungkin dalam 2 tahun ni ... insyaAllah dalam 2013 nanti kita jumpa lagi ok... kepada sahababt2 blogger yang lain terus menulis ok.. sebab UJ kerap juga ke laman blog anda cuma... kadang2 tak sempat nak komen... tapi ada senyum.... hehehe ok wassalam...

/saje try warna font ni plak... sejak akhir2 ni cam best je warna ni... erkkk

9 komen:

Ibnu Jamaluddin said...

Lamanya UJ...
Walaupun UJ menyepi begitu lama, takkan saya lupakan UJ.

InsyaAllah, jika ada karya saya diterbitkan akan saya beri UJ percuma. :)

ozzy said...

Assalam..

Selamat berehat & semoga bahagia selalu.

Afida Anuar said...

Uj.... kenapa 2013... lamanya..merajuk kat sapa ni??

alahaii, dah besar dah aqila,comel sangatt..nak jumpanya aqila..

macam fida dulu jugak Aqila ni waktu Fida kecik2..takdak rambut..tp bila besar ni..;)

Hariz Khair Ad-Deen said...

Salam UJ

Lamanya bhenti.. huu

ps: comel anak UJ :)

Khairi said...

Mengapa 2013 UJ, mahu ke manakah?

Sudah besar itu Aqila. Muleh Absyar berkenalan ni... :)

Bro Bayu said...

Uj ingin ke palestin , berjihad katanya

bofoyengfeng said...

apa ?? 2 tahun??!! nak gi bertapa kat mana ni bro...???

sukiman said...

kan menulis itu adalah jiwamu joe?????

Jamal Ali said...

Salam ya UJ.

Saya datang untuk memenuhi janji saya (sebuah buku istimewa bertanda tangan daripada saya). UJ hubungi saya semula ya! ^_^