Social Icons

Sunday, November 21, 2010

sambung cuti

aidil adha disambut dengan sederhana seperti biasa beberapa ekor lembu dan yang best ada juga kibas tumbang untuk dikorbankan...mula hari raya lagi sehingga hari isnin ni... esok.. UJ still bercuti... lama plak kali ni... memandangkan di Johor pada Isnin nanti 22-11-10 adalah cuti umum..

blog pun lama juga tak update dek kesebokan tugas di hujung-hujung semester... students pun kali ni di tempat Uj bekerja .. beraya di kampus... idul adha jatuh dalam minggu exam..

hujung tahun begini ramai juga member di tempat kerja UJ akan melangsungkan perkahwinan...
untuk encik Halim di Langkawi... Siti Samawati di Batu Pahat, Ustaz Nizam di Ulu Tiram, Nani di Kuching dan Azalan Bayu di Taiping...untuk semua diucapkan barakallahulakuma..... semoga berkekalan hingga ke akhir hayat....

untuk suzana juga... selamat berangkat ke Tanah Suci nanti... untuk tunaikan umrah....

di kalangan member blogger ... ada yang ambil Mtest... semoga niat suci untuk menjadi pendidik akan tercapai.... khairi - penulis novel terkenal tuh... mungkin dah pulang ke tanahair kot... ke algeria lak dia... orang penting company tuh....

semoga Allah mempermudahkan segala urusan kita ... Amin....

4 komen:

Jamal Ali said...

Moga dipermudahkan segala urusan UJ, Amin... ^^

Afida Anuar said...

Amin....moga2 UJ. Yang terbaik tuk kita semua..Tup2...dah nak akhir tahun rupanya...Moga selamat semuanya UJ...

PS: thanks sekali lagi UJ atas hadiah, baru dapat tengok balik raya aji ni;). Mak tanya, kak nor pergi mana dapat pengunjung bertuah tu;)

Khairi Mohd said...

Dah balik dah pun UJ hehe. Fida ambik Mtest kan, saya rasa mmg patut fida jd cikgu mesti meriah bilik darjah.

Afida Anuar said...

Meriah la sangat khairi:P...