Social Icons

Saturday, October 30, 2010

lotus


hari inovasi dan hari keluarga tempat kerja UJ diadakan hari ini... sederhana sambutan kali ini... tetapi banyak pula hadiah-hadiah cenderahati cenderamata disediakan... syok jugak UJ sebab orang2 jabatan UJ banyak plak terima anugerah... walaupun anugerah jabatan bukan untuk jabatan UJ kali ini... tapi orait la.. sbab tahun lepas dah dapat kan... hehehe

hari keluarga dan hari inovasi diadakan di LOTUS Resort di Desaru... Resort ni lima bintang.. so sewanya... hmmm tahu je lah ekkk... walaubagaimana pun... pada UJ... hotel 5 stars... tapi service belum sampai taraf tuh kot... so pihak resort perlu lebih peka dengan keperluan dan kehendak pelanggan... customers are always right kan... .. OK lah... macam letih lak nak teruskan entry ni... lagi pun nanti nak layan... TV1 hehehe


4 komen:

Afida Anuar said...

Wahh syoknya UJ hari keluarga buat kat hotel...

hehe..alhamdulillah kelate menang..puah hati rasa tengok sapa abis game:)

Ibnu Jamaluddin said...

Seronok UJ hari ini...
Tahniah!

^^

uNcLeJoE said...

@fida - a'a kelantan menang... suka jugak... kelantan menang.. harap2 yang 4 november ni pun 'kelantan' menang hehehe

@IJ - ok lah.. tak de la best sangat...erkkk

Bro Bayu said...

Kelantan menang..takbirrr...(Fida layan local football gak ek..ingat ke world cup jerw)