Social Icons

Sunday, April 25, 2010

hulu selangor

terlupa kah mereka atau berpatah arah atau mungkin hilang keyakinan atau barangkali belum percaya... apa-apa pun berikut adalah keputusan

Pilihanraya Kecil Parlimen HULU SELANGOR P94
jam 9:11 malam diumumkan

BN – 24,997 || PKR - 23,272 || Majoriti -1,725

sumber: http://malaysiakini.com/news/ dan http://perisik-rakyat.com/

boleh blogger-blogger komen skit...pls...

13 komen:

Mohd Alimie said...

salam..takpe, kite tunggu dan lihat dulu apa akan jadi pasni :)

nasikputeh said...

saye blom daftar lagi..
boleh komen ke?

hehe..

unclejoe said...

daftar untuk pergi ngundi..komen tak perlu daftar pun..hehehe

Afida Anuar said...

Tak bukak tv langsung smlm... takmo tengok muka tok jib yang angkuh sebb menang tu..benci..hehe

berbaloi dah bn menang pun, sebab semua media kat mesia ni duk promote si calon BN tu 24 jam sehari..duk serang calon PKR tu 24 jam sehari.. demokrasi la tuh... siap ada slot khas pulak tu tuk depa..budu betul....

alamak UJ...ampun... ter luah rasa amarah kat cni pulak..eh boleh terima kekalahan tu, cuma..itu la..hehehe

Nafastari said...

Puaslah hati BN/ UMNO setelah bersusah payah menggunakan pelbagai cara untuk mendapatkan kuasa!
Semoga para islamist, demokrat terus berjuang!

unclejoe said...

mohd alimie - w'salam a'a kita tunggu dan lihat tapi macam boleh diramal apa akan berlaku kan...

fida - a'a bukak TV, kalo part-part tu rase langsung takleh percaya kan...semalam entah laa UJ terbrowse la satu blog kalo tak silap mesintaipburuk kot...fuhhh bestnye mulut dorang kutuk to' guru...ishh hina ulama...apa laa dah nak jadi kalau ulama bukan ikutan...so sapa?kan? hmmmm sampai masa yang benar akan ketahui jelas juga...

nafastari - ye ... terus berjuang .... Allahuakbar!!! still kat pakistan ke? hehehe

akuinsanlemah said...

salam.
entah mengapa hati merasa seakan sedih.
tertanya-tanya apa sebenarnya yg 'membeli' undi mereka? ohh..
fakir rasa..
politik malaysia lebih gempak dari pembangunan ekonominya
rasuah di malaysia lebih gempak berbanding kenaikan gaji si polis
potongan peruntukan untuk pendidikan lebih gempak dari promo satu Malaysia+biaya sekutu dajal
Gempak betullah malaysia kita dengan org2 yg jahil.. barabgkali belum sedar agaknya, barangkali juga belum tahu fikir dan baca..
*maaf atas kekasaran..
sekadar fikir si fakir yg hina~~

unclejoe said...

akuinsanlemah - ada betulnya juga tuh...syabas..teruskan semangat ini untuk generasi2 kita agar perjuangan ini bukan di sini dan di era ini sahaja...fastqim kama umirta...Allahuakbar...

Mesintaip: said...

Apa-apa pun perjuangan tetap diteruskan. Putus asa jauh sekali. Kena hormati pilihan mereka.Kita hormati jiwa demokrasi sebenarnya, walau terpaksa berdepan dengan seribu penzalim demokrasi.

p/s: Dua kali berdepan dengan pihak SB. Insya Allah, masih mantap dengan perjuangan.

unclejoe said...

mesintaip - a'a betol. UJ sokong. hmm ye ke? insyaAllah akan terus mantap... banyakkan bace ayat kursi jika berdepan dengan orang orang sebegini... beberapa hari yang lepas UJ dah terlepas link mesintaip.. carik punya carik terjumpa mesintaip buruk...waduhhhh dahsyat dia nye blog... tak sanggup UJ bace...last last Allah temukan balik mesintaip yang UJ carik...alhamdulillah...

Mesintaip: said...

Hahaha,...saya ni cuma ada mesintaip lama saja tapi belum buruk lagi masih boleh digunakan sebagai wadah perjuangan.
Terima kasih bagi tip tersebut. Saya tak tau bahawa ayat kursi boleh juga dimanfaatkan untuk berdepan dengan masalah begitu. Insya Allah, lepas ni makin kerap untuk mengamalkannya sebagai hiasan bibir dan jiwa.

uNcLeJoE said...

mesintaip - a'a kan ayat kursi untuk kita jauhkan diri dr setan...dorang tu kalao yg baik ok, kalao yang tak baik spesis 'setan' la gak kan...a'a betol ade satu blog nama mesintaip buruk kalo tk silap...a'a tol..baru tapi buruk ada gak..huhuh

Hanz_Azdi said...

Biar kalah sekarang sbb hanya PRK saja, drp kalah PRU13 nanti, lagi melepas semua. Buang buruk (buang, ganti ahli, pemimpin tak setia), perbaiki diri (& hati), kerja kuat lagi...Sebab pengisian kemenangan PRU12 lalu mendambakan semua memenuhi inspirasi sebagaimana dijanjikan. Selain perjuangan ni kena tahan godaan & asakan pihak lawan juga.

Tak salah kita bagi ucapan "Tahniah" untuk Encik Kamal (dia bahasakan dirinya bila jumpa Melayu?) & BN ... tahniah juga untuk PM kita iaitu Rosmah Mansor, ops! whoever! hehe