Social Icons

Saturday, February 6, 2010

apa dihirau orang nak kata

"Sebab itulah saya rasa sedikit tidak selesa apabila ada seseorang menyatakan saya ni tak ada kerja lain ke sehinggakan saya selalu boleh menulis di dalam blog. Saya juga sibuk namun saya gunakan peluang walaupun sedikit untuk menulis. Tulisan-tulisan itu tidaklah ada isi penting sangat ataupun sesuatu yang bermutu sangat..."


ini adalah antara petikan yang saya ambil dr blog seorang rakan blog dan memang saya kenal orang nya...

antara lain maksudnya ... seolah-olah kita tak ada kerja sampai boleh layan dekat blog.. hmm ntah laa pada UJ kerja harian UJ mcm biasa je... dan sekarang 2 blog plak UJ layan ....huhuhuhuhu

keadaan yang sama pun berlaku pada UJ... tapi UJ buat tak tahu jer... nak kata sebok memang menyebok...almaklum menjalankan tugas orang lain kekadang tidak banyak kerja sangat tapi tanggungjawab nye rasa macam beban lak yang belenggu pemikiran, perasaan dan sudah tentu mengganggu tugas-tugas hakiki seharian.

adusss manusia-manusia kan...

4 komen:

Khairi said...

err.. sebenarnya mmg la time takde keje baca blog kan kan kan. kalau ada keje takde kena buat keje hehehe. UJ, baik baca buku je ;p

unclejoe said...

lorrrr... nak buat buku lak sekang ...heheheh

Afida Anuar said...

UJ...sy sokong UJ buat buku!!!

PS: Diaorang jeles tu UJ ada blog..pandai menulis..sbb tu diaorang cakap lagu tu...erkk

unclejoe said...

UJ pandai menulis.... fuhh makin bersemangat rase nak berlari menulis...tak nak bertatih lagi.....