Social Icons

Sunday, June 6, 2010

tukar lagi...


hmmm dulu baru lagi tukar...
tak sampai sebulan dah tukar lain plak... hehehe
kan dah cakap.... tengok lama mana bertahan... so tak tahan la tuh....




tapi tetap ada persamaan... mengekalkan kehijuan... kerana ia adalah sebuah taman... dibina untuk menyerikan mata yang memandang... dibuat untuk menikmati kedamaian... harap-harap membahagiakan... kerana mungkin di sini bermula espisod kecintaan... dihiasi untuk menyerikan lagi kehidupan... jemput lah datang, sila bertandang... kerana masuk adalah percuma, tidak memerlukan wang...dan jangan ketinggalan untuk menjadi tetamu taman yang ke 5005 dan 5009... rujuk TAMAN TAMU & terima kasih... di sidebar ok...




wassalam

6 komen:

nas said...

huhu...sejuk mate tgok...kehijauan..:)

MissXYZ said...

asik bertukar je UJ ni... da mcm action kamen hu3

NAZRINCREWS said...

salam UJ

yang ni lagi nampak kehijauan taman UJ berbanding sebelum ni..

Bro Bayu said...

Hijau2 ni ader makner ni...purnama tak timbui2 lagi nih

r.o.l. said...

Sekadar pandangan, template yang ini lebih kemas serta senang untuk dibaca daripada yang sebelum ini.

uNcLeJoE said...

nas - tq ... a'a petua Kinto dalam SENJAKALA ... tengok hijau... boleh cerahkan mata...insyaAllah

to missxyz - biasalah... :-)

to NAZRINCREWS - a'a hijau lagi kan...hehehe

to BB - hmmm taman, hutan .... hijau lah...

to rol - terima kasih... memang betol.... yg dulu serabut mata memandang... wp hijau, tidak menyejukkan... yang ini ..insyAllah dengan kunjungan kamu dan mereka juga... pandanganmu semamangnya kena..tq