Social Icons

Wednesday, June 2, 2010

yahudi laknatullah...

salam...

banyak entry tengah q.... eceh ... hehehe tapi tak pe la UJ nak masukkan yang ini dulu malam ni juga... semua dah tahu... apa yang menyakitkan hati... membangkitkan rasa geram... kadang-kadang-kadang rasa macam dah hilang pertimbangan lagi... kan terhadap yahudi...laknatullah.. memang yahudi @#%^&&*^%*#!!!!!!!.... ingat... yahudi musuh abadi... ko boleh bomkan...semua itu ...ko boleh matikan semuanya....... tapi ko sesekali tidak boleh matikan jiwa kami...




apa yang berlaku di Palestine, tidak mustahil mungkin juga akan berlaku di negara kita 1Malaysia kalau kita sentiasa alpa dan lupa siapa kita... dan perjuangan kita mungkin sukar untuk berjaya dan mungkin tidak akan berjaya kalau agama bukan menjadi dasarnya....


lifeline4gaza

Ya Allah ... selamatkan lah saudara dan rakan kami di sana... kerana mereka mempunyai niat dan tujuan yang murni ke sana... Namun... sekiranya kematian adalah suratan mereka... Kau syahidkan lah mereka.. Amin...

8 komen:

Lepat Pisang said...

Lepat pun sama gak Uncle Joe..geram tul dengan puak2 Yahudi ni..memang nak kena letup gak depa ni!

NAZRINCREWS said...

salam uncle joe..

zionis dari dulu memang sentiasa laparkan darah..fahaman zionis sentiasa menindas rakyat Palestina.moga Allah bantu umat Islam perangi Zionis laknatullah.

MissXYZ said...

mmg ptt pun geram dgn mereka sejak dulu lagi

Afida Anuar said...

Aminnn...Moga yang meninggal, mendapat syahid di sisi Allah...

Jeles la dengan mereka...bukan calang2 orang yang boleh pergi sana...

Amrixxx said...

di m'sia mungkin berlaku cam palestin..
klu kerajaan terus menerus berhubung ngan amerika & israel..erm..

selain Apco dan tentara zionis wat sistem PDRM.. yang terbaru syarikat israel di selangor..

http://www.ness.com/Global/Company/locations/Pages/Location.aspx

Slave of Almighty said...

Salam UJ,

Menyepi smentara dr blog UJ.. huhu

Aminn.. Semua yg syahid, mereka itulah telah dipilih oleh Allah!

Alhamdulillah.. Ada trasa jga, mati nk mati syahid mcm mrk itu.. Ye la, mati kn hnya skali..

Pndpt UJ?

uNcLeJoE said...

lepat n nazrin - betul betul, tidak ada solusi tebaik jika berurusan dengan golongan ni... melainkan jihad fi sabillillah...

fida - memang itu lah cita-cita setiap yang mendokong panji2 Islam... semoga kita juga berjihad di sini... berjihad dengan hawa nafsu kan...

SoA - insyaAllah itu lah ... cita2 kita sebenarnyakan... namun... ada juga tidak perlu turut serta kerana... mereka yang ada ilmu, perlu ditinggalkan... mereka diperlukan untuk mendidik generasi akan dtg... dan mereka juga dikira syahid insyaAllah...

Pacifist said...

Sampai bila pemimpin dunia Islam mahu berdialog dan berjabat tangan dengan zionis laknatullah? Sampai bila kita harus melihat umat Islam disembelih? Sampai bila jihad ilmu, ekonomi, hawa nafsu akan berakhir dan ditukar dengan jihad Al-Qital pula? Disaat tentera Zionis membantai umat Islam, kita masih berjihad hawa nafsu? Ketahuilah selagi kita masih bernyawa,selagi itulah jihad hawa nafsu tidak akan berakhir, sedangkan jihad Al-Qital hanya pada waktu-waktu tertentu. Para sahabat(Rasulullah) berjihad hawa nafsu setelah kembali dari medan perang, sedangkan kita menolak untuk berjihad dengan pelbagai alasan. Kenapa kita tidak berjihad dengan semua jihad yang ada, dan mengikut kesesuaian waktu dan masa? Kenapa kita mengambil tanggungjawab lain untuk mengelak tanggungjawab yang lain? Sedangkan tanggungjawab itu perlu dipenuhi secara berturutan? Kenapa takut dengan kalimah JIHAD? Saya bukan mengejar mati, tetapi lihatlah apa yang berlaku di Palestin dan tanggungjawab kita, dan jika kita masih di takuk lama. Maka, saksikanlah drama air mata ini hingga ke anak cucu kita. Katakan pada mereka, itu sudah nasib mereka(Palestin) dan tiada apa yg mampu dibuat oleh kita.

Ya Allah bukakanlah pintu hati-hati kami.