Social Icons

Sunday, May 30, 2010

PERTANDINGAN PUISI ARJUNA


JOM ... JOIN PUISI NI ... CEPAT-CEPAT... SEBELUM NI UJ DAH UAR-UARKAN... ESOK 31 MEI 2010 JAM 11.59 TENGAH MALAM TUTUP... SO MASIH SEMPAT LAGI... JOM SAMA-SAMA BERKARYA... SAMBIL MEMARTABATKAN LAGI DUNIA SASTERA TANAH AIR DAN MENINGGIKAN LAGI NILAI EKONOMI BAHASA KEBANGSAAN NEGARA..





sambil dengar lagu ni... mungkin dapat ilham kot.... layan lagu ni skit petang ni ...orait... hmmm rase cam nak balik kampung lak ... bile dengar lagu ni kan.. owhh terengganu darul ikang...

okay sambil dengar lagu ni.. boleh lah ekkk karang satu puisi ... then hantar la ... seperti dalam iklan di atas... jom masih sempat lagi...hmmm tapi kenapa... impian seorang nelayan... kan senandung anak laut kan? sudah tukar ??



9 komen:

Lepat Pisang said...

Wow!macam best ni contest..tapi sempat x yer..lepat cuba join secepat mungkin..thankz Uncle Joe!

Afida Anuar said...

Alamak..terlambat..tak sempat nak karang puisi..

tema dia apa UJ? bebas ke?
fida doakan UJ menang!!!..

fida kasi chance kat UJ tuk menang..sebab kalau fida masuk, takut nanti UJ tak menang..hikhik..

All the bestt UJ!!!

hBz said...

urgh.. den tak pandai nak puitis2 neh

Ibnu Jamaluddin said...

Hmm... Tiada idea untuk menulis.... ^_^

Ibnu Jamaluddin said...

Tapi, insyaAllah, akan ana cuba untuk berkarya.. ^_^

Amrixxx said...

xsempat nak join..huhu :D

nas said...

tak pandai ar bepuisi2..:(

uNcLeJoE said...

lepat, IJ, Amrixxx - sempat kan ekk...

fida - ye ke? kalao cam tu terima kasih lah ehhehe

nas, hbz, - boleh cuba kan...

alaaa sory lah UJ reply ni lewat ...ada keje r..:-) tq vm sebab dtg sini... jemput singgah lagi...

Ibu wati bali said...

Assalamualaikum wr wb. Saya Sangat berterimah kasih kepada KYAI HJ.UMAR berkat semua bantuan yg diberikan saya sdh buka usaha dan memiliki beberapa Restoran ternama di Surabaya mengatakan ”KYAI HJ.UMAR Saya dulu seperti orang gila, bahkan hendak bunuh diri, usaha saya ditipu sahabat karib dan membawa lari semua uang saya. Saya pun harus menanggung hutang supplier dari usaha kontraktor yang dibawa lari teman saya. Kesana kemari minta bantuan gak ada yang nolong. Bahkan saya sudah keliling Indonesia untuk mendapatkan atau mencari pinjaman dan dana gaib, tapi untung di ujung keputus asa’an saya bertemu dgn KYAI HJ.UMAR yang dikenalkan oleh adik ipar saya, akhirnya bliau menawarkan bantuan Dana Gaib tanpa tumbal/resiko diawal ataupun akhir dan dari golongan putih.setelah persyaratanya dilengkapi dan ritual selesai, MENGEJUTKAN !!!, saya mendapatkan dana gaib sebesar 700jt dihadapan saya.jika mau bukti atau hbu no 0853 9918 5353 KILK DISIINI 2D 3D 4D 5D 6D
SAYA//