Social Icons

Friday, August 20, 2010

indahnya dunia ini.. indah lagi Penciptanya

pernah lihat ekk gambar2 ni .. mungkin menerusi email... hebat, agung dan indahnya ciptaan Allah... alam semesta yang cukup memukau pandangan mata... mudah mudahan apa yang kita lihat ini... mendekatkan lagi kita kepada Penciptanya... perasan tak... kita berada di atas awan... ada rupanya tempat sebegini ekk... mungkin di Kinabalu... kita boleh melihat gumpalan awan di puncak gunung... namun tidak sebegini... yang seolah2 ada di sebelah, atau kita lebih di atas dari awan tu... biasa nak tengok awan sebegini denagan dekat bila ada dalam kapalterbang.... fuhhhh kagum.....maha suci Allah yang menjadikan alam ini... Allahuakbar....

Untuk sampai ke sini ... mesti melalui jalan yang curam dan antara awan yang memutih sepanjang lebih kurang 20 km... dan apa yang kita lihat ini adalah satu tempat tinggi dan satu aya tarikan pelancong dan kawasan yang begitu indah ... terletak di Iran..Subhanallah indah sungguh tempat ni.. rasa macam kalau ada peluang nak je pergi bercuti dan berehat di sini kan? sungguh kagummm aku ....


- begitulah info yang UJ dapat dari email...

8 komen:

zulkbo said...

salam UJ..
memang cantik..
terkedu sekejap
dekat mana tu?

ashrafi said...

pernah baca tentang ni dalam buku Travelog Iran. Memang terasa akan penceritaannya. teringin nak ke sana..

Apapun, kuasa mana lagi yang mampu menandingi kekuasaan ALLAH..

Subhanallah.. Allahu Akbar!

MSOM said...

Maha suci Allah yang menjadikan semua ini

bofoyengfeng said...

Iran kat mana ni brader?
jom kita pegi..teringin nak pegi.

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN said...

huh,,,saya plg suka yg pic no3 tu UJ

Afida Anuar said...

SubhanaAllah UJ... indahnya kejadian Allah....

teringin nak pergi ni..huhu

Afida Anuar said...
This comment has been removed by the author.
uNcLeJoE said...

@fida - hehehe jommm pergi sekejap... lewat lak fida dtg ... mesti bz ekkk

@akim - hmmm macam citer citer kat kayangan tu kan...hehe

@bofo - entah kat mana .. tapi email tu cakap kat iran... kalau kat gopeng je ke.. rasa jugak nak singgah jap hehehe

@MSOM - SUBHANALLAH.... indah sungguh kan...

@ashrafi - Allahuakbar!

@zulkbo - memang ... kat iran...