Social Icons

Sunday, July 11, 2010

world cup :MELAKA VS ANDALUSIA













hmmm malam ni... nanti satu dunia... duk tunggu perlawanan bola ni kan... OK... sambil blogging sambil tgk game kat TV ok... ko rasa mana yang best? nak sokong Belanda ke? dulu Belanda pernah datang tawan Melaka erk... Spain lak? hmm ada apa apa relasi tak dengan dunia kita? rasa dengan sejarah Malaysia tak ada kot... tapi dengan Islam sudah tentu sekali... kerajaan Bani Umaiah dulu juga bertapak di Andalusia...anyway... sama kuat sama hebat... arghhh Jerman dah kena bungkus....
















kenapa la TV1 tak boleh dapat siaran terang sikit kat negara sendiri... tgh tgh tgk jer... tetiba dapat CNA... channel news asia... passtuuu balik TV1 plak.. pas tu CNA lak... erkkk nasib plak malam ni .. singapore ada tayang kat channel 5 ... sebelum ni tak de plak.. baru aku perasan singpore nye channel tak de bola la sebelum ni...

ok hasta lavista... go go espana...

6 komen:

Afida Anuar said...

mula2 brazil..lps brazil kene bungkus, beralih ke german..lepas german..beralih ke spain la;)... nampak sangat tak setia...fida la..ehehe

Uj,tahun 2006 fida puas hati tengok WC.. sebab dari awal memang sokong Itali;)...

bofoyengfeng said...

yahuuuu...wel kap dah abis...!

Amrixxx said...

malaysia ke WC?? yahooo... :D

Bro Bayu said...

Ko tengok wc ke UJ..aku tgk berdengkur jer malam2

Khairi said...

epsanaaaa! yeyeye.

uNcLeJoE said...

hehehhe semua dah baik dari demam sekarang...