Social Icons

Friday, July 30, 2010

selamat datang...

Fuyoooo!!!!
I
I
I
I
I
I

I
I
I
I

I

I
I

I

I

I
I
I
\/
wowwww!!!
I
I
I
I
I
I

I

I

I

I
I
I
I
I
I
I
I
\/
perkhhhhhhh!!!
I
I

I

I

I
I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I
I

I
\/
Bestnya!!!
I
I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I
I

I
I
I
\/
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSZA!!!
I
I
I
I
I
I
I

I

I
I
I

I

I
I

I

I
I
\/


apa dia?
tak tahu ke?
tak lama lagi Ramadhan akan datang...
mesti seronok kan...
yeah yeah yeah yeah...

ahlan-wasahlan Ya Ramadhan...


jom kita sambut kedatangannya kali ini,
dengan meriah ... lebih meriah dari kita sambut Syawal nanti......jommmmmmmmmmmmmm...


ahlan-ahlan ya Ramadhan.....
marhaban ya Ramadhan.....


10 komen:

aku bukan aku said...

Allah..ini lah sifat mukmin sejati..

gembira dgn bulan berkah..bulan rahmat..

Allah...


moga kita 'sampai' ke bulan y mulia itu..
dan moga2 kita menerima manfaat dari bulan itu..

=)

*apakhabar uncle joe?

Khairi said...

ngeh333... ingatkan pe tadi huhu

moga ramadahan kali ini lebih bermakna. mana la tahu pndek umur kan kan kan

naimisa said...

UJ, selamat menunggu Ramadhan..

Allahumma baarik lanaa fii Sya'baan
wa ballighnaa Ramadhaan.

Amin.

Afida Anuar said...

hehe..ingatkan apa la UJ ni..hehe

UJ...moga kita semua dapat menikmati bulan yang penuh barakah tu tak lama lagi insyaAllah....

tiap2 hari teringat..sempat ke idak aku nak rasa bulan mulia tu tahun ni...mcm tahun lepas la..berakhir je bulan ramadhan, pasti terdetik, tahun depan sempat ke idak nak jumpa balik bulan ramadhan ni..huhu...

zulkbo said...

salam..
fuyoooo..
memang best
bila kita nak
berbuka sekali?

Bro Bayu said...

menonong mula2 aku baca post ko, UJ..

Ibnu Jamaluddin said...

ahlan wasahlan...
ahlan wasahlan...
ahlan wasahlan...
ya Ramadhan....
^_^

uNcLeJoE said...

KEPADA SEMUA YANG BAGI KOMEN, TERIMA KASIH BANYAK BANYAK...INSYAALLAH TAK LAMA LAGI KITA SAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK... SEMOGA KITA MENDAPAT GANJARAN YANG DITAWARKAN ...AMIN...

bofoyengfeng said...

yahoooo!! ramadhan kareem!!

uNcLeJoE said...

@bofo - yahoooo.... :-)