Social Icons

Sunday, August 15, 2010

lagi 500 UJ tutup kaunter..

Tak sedar dah hampir 4500 visitor ke taman ni... memang lembap... tapi UJ tak pernah target banyak ... dan UJ pun bukan jenis yang sentiasa blogwalking... tidak juga mengharapkan nuff... just sekadar berblogging... di samping dapat kenalan yang banyak menyumbangkan kepada pembangunan minda dan sahsiah juga siasah hehehe... dan lain-lain lagi....so dalam 500 orang lagi sampai lah ke angka 5005 dan 5009... memang slow... dan sengaja perlahankan..... okay selamat berpuasa..

5005 dan 5009

Jika anda tamu taman ini yang ke 5005 atau 5009, email kan UJ. Ada cenderahati yang
best sebagai penghargaan, di atas sokonganmu melepak di sini. Alamat e-mail sila tengok profile UJ. Selain email, jangan lupa menjerit kat kotak shoutmix juga... Orait... dikehendaki jerit kuat-kuat sampai UJ perasan... ajakla member datang lepak kat taman ni okies... masuk percuma.

okay jangan lupa... 5005 atau 5009 ....

7 komen:

akuvision said...

tunggu nombor bertuah~

zulkbo said...

salam..
mesti dapat hadiah
moto nanti ni kan
he he..
selamat beramal di
bulan penuh pengampunan
ini UJ...

Afida Anuar said...

Ok dah 4504!!
Lagi 500..ohh tak sabar nya nak tau sapa yang bertuah tu...

econpolics said...

salam,,

UJ,,,ceh saya igt kan nak tutup blog,,,heeee

Jankaulu said...

harap-harap dapat hadiah buku...

Nas said...

salam..
rajinnyer uncle bace novel..
siap rembat novel lagi tuh..
hahahaha...
nas nie da lame xbace novel taw...asyik2 online membace blog org jerk..hehe

uj said...

@nas - hehehe memang bidang kerja pun kena baca banyak buku hehehe...rembat tuhhh bukan curik...heheh beli tuh.. buat koleksi...okay jugak kalau ada kelapangan masa..sesetengah novel nampak je macam cerita suka komedi duka sedih tapi banyak jugak ilmu yang boleh dicedok di situ..insyaAllah

@sukiman - insyaAllah... terus kan menghitung OK...hehehe

@akim - w'salam.... heheh belum tutup blog lagi.. tutup kaunter jer... hehehe akim.. teru mengira K.. lama benor tak update blog... busy ke apa?

@fida - hehehe Uj dah check jugak web kaunte sebegini lambat skit.. ada juga jenis web counter yang setiap kali klik..akan bertambah lah bilangannya.. kalau cam tu lagi cepat ...hehehe tapi tak best la kan... sebab berapa kali klik sendiri punya blog...hehehe

@zulkbo - hadiah moto hehehe UJ sendiri pun tak ada motor...ahaaa

@AV - tunggu..semogoa bertuah hehehe